close

我轉左用tumblr啦

http://debbbear.tumblr.com/

近期我經常去youtube睇外國人d vblog,即係video blog,我覺得真係好有意思.

佢地俾我既感覺係對生活既熱誠,想同人地分享既真心,呢d都係我係面書係感覺唔到既.

睇得多發現外國人好多人玩tumblr.

我去yahoo search下呢個係咩東東啦,發現係微日記,用中文形容.

係俾個網上平台俾d 年輕artists post art, photograph之類內容.

(有感:網絡係外國真係被運用得好好)

比微博更接新網上blog的形式,但又比blog多左好似post圖片status,而且係有個選項係可以做文字quoting,好搞笑.

雖然無中文介面(但係有日文),無咩華人用家.

但用既華人用家都係睇中佢好靚既theme,介面啦.

但依家可以話係百花齊放,哈,因為咩類型題目都有!包括kpop.

因為佢地會把內容分返類,所以好容易搵到d同道中人.

所以我give a try,打算將我新一年開始做既野有系統咁收藏.

睇人地認真既生活,真係會燃起我不安份.

又多一個blog成為我既回憶啦.

再見.

arrow
arrow
    全站熱搜

    王嘉斤 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()